Politica de livrare

Ne dorim ca produsele comandate să ajungă rapid și în siguranță la tine. Iată cum gestionăm livrările:


1. Modalități de livrare

  • Livrările se fac prin curier rapid în toată România.

  • Pentru comenzi internaționale, te rugăm să ne contactezi înainte pentru a confirma disponibilitatea livrării și costurile aferente.


2. Timp de procesare și livrare

  • Comenzile sunt procesate în 1-2 zile lucrătoare de la confirmarea plății/comenzii.

  • Termenul de livrare este, în general, de 1-3 zile lucrătoare pe teritoriul României (în funcție de zona de livrare).

  • În perioade aglomerate (sărbători, promoții speciale) pot apărea întârzieri, dar îți vom comunica orice modificare a termenului estimat.


3. Costuri de transport

  • Transportul este gratuit pentru comenzile de peste [XXX lei].

  • Pentru comenzile sub această valoare, taxa de livrare este de [XX lei] (se specifică exact suma).

  • În cazul returului, costul de transport pentru returnarea produselor este suportat de către client, cu excepția situațiilor în care produsul a fost livrat greșit sau defect.


4. Recepția coletului

  • La primirea coletului, te rugăm să verifici integritatea ambalajului.

  • Dacă observi deteriorări vizibile ale coletului, poți refuza recepția sau poți solicita întocmirea unui proces-verbal cu reprezentantul curierului.

  • Orice problemă legată de livrare trebuie semnalată în maximum 24 ore de la recepție la adresa [email suport].


5. Zone speciale de livrare

  • În localitățile care se află în afara ariei de acoperire a curierului, pot exista costuri suplimentare sau termene mai lungi de livrare. În aceste cazuri, te vom contacta pentru confirmare înainte de expediere.


✉ Pentru întrebări legate de livrare, ne poți contacta la contact@mystill.ro. Suntem aici să te ajutăm!